۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۹۲۲۹۵
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

ارتباط روحانیت با مردم تقویت شود| بشر تشنه معارف و معنویت است

ارتباط روحانیت با مردم تقویت شود| بشر تشنه معارف و معنویت است
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این که ارتباط روحانیت با مردم و جامعه باید تقویت شود، تأکید کرد که بشر تشنه معارف و معنویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز در اجلاس سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، برگزاری چنین اجلاسیه هایی را فرصتی برای  هم اندیشی و تقویت حوزه و انقلاب دانست و از برگزار کنندگان اجلاس جامعه مدرسین تقدیر کرد.

وی با اشاره به آیاتی از سوره یونس افزود: ما گاهی تصور می کنیم که هدف انقلاب صرفا مادی بوده در حالی که انقلاب اسلامی با توجه به فرهنگ و معنویت به پیروزی رسیده است، بشر امروز تشنه معنویت است.

امام جمعه شیراز با بیان این که انقلاب اسلامی سعی دارد بشر را با معنویت آشنا کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به زندگی دنیای مردم هم خواهد رسید، با وجود احسان در جامعه مشکلات اقتصادی جامعه هم حل خواهد شد، انسان هر کاری که می کند باید خدا را در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه در جاهایی از مردم فاصله گرفتیم، باید اثبات کنیم که هر کاری که انجام می دهیم خدا را در نظر گرفته ایم و این را در مدیریت جامعه رواج دهیم، اگر می خواهیم دنیا و آخرت ما آباد شود باید اهل احسان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با بیان این که نسل جوان طلاب ظرفیت خوبی برای خدمت رسانی به مردم و انقلاب دارند، ابراز داشت: هدایت و سرپرستی اساتید و مدرسان باید به گونه ای ادامه پیدا کند تا احساسی که در برخی جاها لطمه خورده را بازگردانیم، مردم باید بدانند که روحانی در کارهای خود خدا را در نظر دارد./1323/پ201/ق

ارسال نظرات